ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Ψάχνονται στο Πασόκ... 
Zήλεψαν την επιτυχία του Μάκη Βορίδη


Την αποτυχία τους να βοηθήσουν τους εργαζομένους στις συγκοινωνίες ομολογούν τρεις βουλευτές «φίρμες» του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι προσπαθούν τώρα να επωφεληθούν από τις επιτυχείς κινήσεις του υπουργού Μεταφορών Μάκη Βορίδη για την άμβλυνση των συνεπειών από την εφεδρεία στον τομέα αυτό.

Ετσι, αφού πρώτα ψήφισαν τον νόμο για την εργασιακή εφεδρεία χωρίς να προβάλουν καμία αντίρρηση, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρ. Πρωτόπαπας και οι Δ. Κουσελάς και Αν. Μακρυπίδης θυμήθηκαν με ζηλόφθονο τρόπο ότι είχαν καταθέσει τροπολογία με την οποία ζητούσαν την εξαίρεση των εργαζομένων σε αστικές συγκοινωνίες και ΟΣΕ. 

Το θέμα έθεσε προχθές στον ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ ο Χρ. Πρωτόπαπας, ενώ χθες επανήλθαν οι τρεις με ανακοίνωσή τους, στην οποία θύμιζαν την κατάθεση της τροπολογίας στις 14 Οκτωβρίου, αφού οι οργανισμοί είχαν ήδη τεθεί σε καθεστώς εξυγίανσης και, όπως εξηγούσαν, η πρόσθετη εφαρμογή της εφεδρείας «θα επέφερε σημαντικά προβλήματα λειτουργίας των οργανισμών αυτών εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος και της εξυπηρέτησης των πολιτών».

«Η τροπολογία μας δεν έγινε αποδεκτή» σημειώνουν με εμφανή πικρία. «Πρόσφατα όμως πληροφορηθήκαμε ότι το θέμα επανεξετάζεται και μάλιστα ότι εκκρεμεί και η τελική απάντηση του υπουργού Οικονομικών» συνεχίζουν, κρυπτόμενοι πίσω από τον νέο υπουργό Υποδομών Μάκη Βορίδη, ο οποίος επανεκκίνησε το θέμα, υποχρεώνοντας σε υπαναχώρηση τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Οικονομικών Ευ. Βενιζέλο. 

«Εν όψει αυτής της εξέλιξης, κρίνουμε αναγκαίο και για λόγους που έχουν να κάνουν με την αποτελεσματική λειτουργία των οργανισμών και την εξυπηρέτηση των πολιτών να επαναφέρουμε το θέμα που είχαμε εισηγηθεί με την τροπολογία μας» συνεχίζουν, εκφράζοντας την ελπίδα να υπάρξει θετική διέξοδος.

Ερωτηθείς τι θα σημαίνει αν απορριφθεί η πρότασή τους και γίνει δεκτή αυτή του κ. Βορίδη, ο κ. Πρωτόπαπας υποστήριξε (Ράδιο 9) ότι θέλει να λυθεί το πρόβλημα και δεν τον πειράζει «αν θέλει να συμμετέχει ο κ. Βορίδης ή κάποιος άλλος κύριος», παρατηρώντας πάντως με νόημα ότι «θα πρέπει, προτού απορρίψουμε ή δεχτούμε κάτι, να το σκεφτούμε καλά». 

Η πικρία του πάντως ξεχείλισε, όταν αναρωτήθηκε αν «έπρεπε να γίνει άλλη κυβέρνηση για να συζητήσουμε ένα θέμα στην πραγματική του διάσταση», σημειώνοντας ότι το είχαν θέσει, αλλά ξεχνώντας προφανώς ότι ψήφισαν τον εν λόγω νόμο.


ΕΚΤΑΚΤΟ: Η Ρωσία παρέδωσε Yakhont 

στη Συρία!




Πριν από λίγη ώρα έγινε γνωστό στα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, μέσω πολιτικο-στρατιωτικής πηγής στη Μόσχα, ότι η Ρωσία παρέδωσε στη Συρία το πυραυλικό σύστημα επάκτιας άμυνας Bastion, με τον υπερηχητικό πύραυλο Yakhont.

Η πηγή δεν ανέφερε πόσα όπλα παραδόθηκαν στη Συρία, ούτε πότε παραδόθηκαν, αν και η τελευταία ανέμενε δύο συστήματα, με 36 πυραύλους το καθένα. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, το κόστος του συμβολαίου ανέρχεται στα 223 εκατομμύρια ευρώ.

Ο πύραυλος Yakhont έχει βεληνεκές 120 με 300 χιλιόμετρα, ανάλογα με το ύψος άφεσής του, με βάση την πλατφόρμα εκτόξευσης. Η ταχύτητά του φτάνει τα 2,5 Mach και η πολεμική του κεφαλή τα 300 κιλά.

Το γεγονός αυτό αποτελεί άκρως σημαντική εξέλιξη, την στιγμή που πολλές άλλες χώρες βρίσκονται στα στάδιο προετοιμασίας για χτύπημα κατά της Συρίας. Το γεγονός αποτελεί και δέσμευση της Μόσχας για την άμυνα της Δαμασκού και του καθεστώτος Άσαντ.

Αν συνδυαστεί δε, και με την παροχή συστημάτων αντιαεροπορικής άμυνας S-300, που φέρεται να έχει υλοποιηθεί, τότε μιλάμε για προσπάθεια άμεσης ανατροπής της ισορροπίας ισχύος σε τακτικό επίπεδο, με στρατηγικά αποτελέσματα. Η κίνηση αυτή, είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει σημαντικές αντιδράσεις από την πλευρά της Δύσης και του Ισραήλ. Είναι βέβαιο ότι το γεγονός θα δυσαρεστήσει σφόδρα και την Τουρκία, η οποία κατά πάσα βεβαιότητα, θα αποτελέσει τον μοχλό εφαρμογής της πολιτικής έναντι της Συρίας. Και σε αυτήν την περίπτωση, οι τριβές μεταξύ Άγκυρας και Μόσχας έχουν πάντοτε ενδιαφέρον.

Το ΝΑΤΟ διατηρεί

 πυρηνικές κεφαλές στην Τουρκία


Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Vatan, οι ΗΠΑ διατηρούν στη ναυτική βάση του Incirlik 70 πυρηνικές βόμβες τύπου B-61-12.

Η εφημερίδα επικαλείται πληροφορίες που προκύπτουν από έκθεση του Robert S. Norris και του Hans M. Kristensen και δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα “Atomic Scientists Bulletin" και οι οποίες αποκαλύπτουν την απογραφή πυρηνικών όπλων του Αμερικανικού στρατού που βρίσκονται στο έδαφος της Τουρκίας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο αριθμός των πυρηνικών κεφαλών έχει μειωθεί κατά 20 αφού μέχρι το 2001 που έγινε η τελευταία απογραφή ήταν 90.

Δέκα με είκοσι από τις 70 πυρηνικές κεφαλές που βρίσκονται στο Incirlik σχεδιάστηκαν για να μπορούν να εφαρμοστούν και να πυροδοτηθούν από Τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη σύμφωνα με την έκθεση.

Συγκεκριμένα η 142η μοίρα βομβαρδιστικών αεροσκαφών της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, με το ψευδώνυμο «Gazelles”, έχει αναλάβει την μεταφορά των βομβών αυτών. Η μοίρα αποτελείται από μαχητικά τύπου F-16A/B.

Η Τουρκική κυβέρνηση έχει απορρίψει το αίτημα των Αμερικανών για κάθοδο περισσότερων αμερικανικών μαχητικών ώστε να μπορούν άμεσα να φεύγουν με τις βόμβες για να εκτελέσουν αποστολές. Έτσι τα Αμερικανικά αεροσκάφη πρέπει να έρχονται από άλλες βάσεις να εφοδιάζονται με τις βόμβες πριν από κάθε αποστολή.

Αυτή η άρνηση της Τουρκίας να επιτρέψει σε αεροπλάνα του ΝΑΤΟ με δυνατότητα να κουβαλούν πυρηνικές βόμβες, να βρίσκονται στη συγκεκριμένη βάση, αποτελεί δύσκολη υπόθεση για τις βάσεις του ΝΑΤΟ.



FGFA: Αποκαλύφθηκε νέο ρωσικό υπερμαχητικό!



Ένα νέο υπερμαχητικό το οποίο χαρακτηρίζεται ως «αντι-F-35» και θα διατίθεται σε αγορές όπως η ελληνική, η οποία για «ειδικούς» γεωστρατηγικούς λόγους δεν θα είναι στην πρώτη σειρά των χωρών που θα μπορούν μετά το 2020 να προμηθευτούν στο περίφημο T-50 PAK-FA, αποκαλύφθηκε από την Ρωσία.

Το νέο μαχητικό μοιάζει σχεδιαστικά με το Τ-50, αλλά έχει πιο έντονη δελτοειδή πτέρυγα και έχει ήδη «κλειδώσει» 250 μονάδες για την ινδική Αεροπορία, όπου θα αντικαταστήσει τα Mirage 2000, τα Jaguar και τα Su-30MKI, ΜiG-29, μετά το 2020, αποτελώντας το τρίτο κύριο μαχητικό της ινδικής Αεροπορίας μαζί με το T-50 και ένα εκ των Rafale, Eurofighter που θα αντικαταστήσουν τα MiG-21. Το μαχητικό υπολογίζεται ότι θα γίνει επιχειρησιακό το 2020 και κανένα δυτικό μαχητικό δεν θα προσεγγίζει τις δυνατότητές του, πέρα από το state-of-the-art, F-22.

Πραγματικά το FGFA δείχνει «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα της ΠΑ, για τις ανάγκες υπεράσπισης του Αιγαίου. Θα κοστίζει όπως λένε οι ίδιοι οι Ρώσοι «Τα 2/3 του Τ-50, δηλαδή περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια η μονάδα, κάπου 50 εκατ. ευρώ

Το υπο ανάπτυξη μαχητικό βασίζεται στην τεχνολογία και την εμπειρία των ρωσικών εταιρειών από την ανάπτυξη του γνωστού ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 (PAK FA). Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες η σχεδίασης του νέου μαχητικού θα στηρίζεται στο δόγμα του δυκτιοκεντρικού πολέμου και αριθμός από τα αεροσκάφη αυτά θα μπορούν να επιχειρούν σε περιοχές με περιοχές με περιορισμένες δυνατότητες επικοινωνιών.

Η σχεδίαση του νέου μαχητικού θα περιλαμβάνει αυξημένα χαρακτηριστικά stealth, εσωτερικούς χώρους μεταφοράς οπλισμού, υπερηχητική ταχύτητα πλεύσης και δυνατότητα εκτέλεσης ελιγμών με υπερηχητική ταχύτητα, συστήματα data link και δυνατότητα να επιχειρεί σε δικτυοκεντρικό περιβάλλον. Όσον αφορά τον εσωτερικό χώρο μεταφοράς οπλισμού το αεροσκάφος θα μπορεί να μεταφέρει εντός αυτού οπλισμό μέχρι βάρους 2,25 τόνους, ενώ στους εξωτερικούς φορείς το FGFΑ θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 5,75 τόνους οπλικού φορτίου.

Το νέο μαχητικό αυτήν την περίοδο βρίσκεται στην φάση της σχεδίασης και όπως έχει ήδη αναφερθεί η σχεδίαση του βασίζεται στην εμπειρία που έχει αποκομιστεί από την σχεδίαση ανάπτυξη και κατασκευή του ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 (PAK FA).

Όπως αναφέρουν πηγές μέχρι την ολοκλήρωση της σχεδίασης αρκετά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους μπορεί να αλλάξουν ενώ το όπλο πρόγραμμα καλύπτεται από ένα πέπλο μυστικότητας. Όπως έχει αναφερθεί στο παρελθόν θα κατασκευάσουν δύο εκδόσεις η μονοθέσια και η διθέσια, ενώ σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις η πρώτη πτήση του FGFA θα πραγματοποιηθεί το 2015.