ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...!!!



8ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών 
13 Οκτ 2012 OAKA
video

ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ... ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟ...~!!!


Ο Βασίλης Καριοφυλλίδης κατάφερε να διανύσει 2.200 χιλιόμετρα σε έναν μήνα με το ποδήλατό του και να εκπληρώσει το όνειρό του να φθάσει στη γη των προγόνων του, στην Τραπεζούντα του Πόντου, όπου στην Παναγία Σουμελά άναψε συγκινημένος 40 κεριά, αποτελώντας έτσι ο ίδιος τη γέφυρα μεταξύ παρελθόντος και παρόντος για τον Ποντιακό Ελληνισμό, που ξεριζώθηκε πριν από 90 χρόνια από τις πατρογονικές εστίες του.

Εν έτει 2012 όμως, συνάντησε στο ταξίδι του κυρίως φιλόξενα χαμόγελα και βοήθεια από τους Τούρκους πολίτες για το εγχείρημά του, ενώ παράλληλα του διέθεσαν αστυνομική συνοδεία στη διαδρομή του! Στην Κωνσταντινούπολη είχε μάλιστα θερμή συνάντηση με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ο οποίος ευλόγησε την προσπάθειά του.

Αυτήν τη στιγμή, ο Βασίλης βρίσκεται στη Σαμψούντα και προετοιμάζει την επιστροφή του στην Ελλάδα. 




Και τρίτη Ταξιαρχία στο συριακό Κουρδιστάν

Και τρίτη Ταξιαρχία ίδρυσαν οι Κούρδοι της Συρίας 










Στην δημιουργία και της τρίτης Ταξιαρχίας προχώρησαν οι Κούρδοι της Συρίας στην πόλη Kobanê. Είχε προηγηθεί η ίδρυση μίας Ταξιαρχίας στην πόλη Efrin και ακόμα μίας στην πόλη Qamishlo.

Η ανακοίνωση των Κούρδων της Συρίας αναφέρει ότι η ίδρυση των Ταξιαρχιών αυτών εντάσσεται στην προσπάθεια των Κούρδων για την προστασία των τοπικών πληθυσμών και για την επίτευξη της ελευθερίας του κουρδικού λαού που είναι και ο απώτερος στόχος από τότε που οι Κούρδοι εξεγέρθηκαν κατα της κυβέρνησης της Συρίας στις 12 Μαρτίου του 2004 στην πόλη Qamishlo.

Οι Ταξιαρχίες αυτές θα υπερασπιστούν τους Κούρδους κατά οποιασδήποτε απειλής είτε αυτή προέρχεται από το εσωτερικό της χώρας είτε από άλλο εξωγενή παράγοντα. 

Οι δύο πρώτες Ταξιαρχίες ιδρύθηκαν στην 14 Σεπτεμβρίου (Efrin) και στις 4 Οκτωβρίου (Qamishlo). 

Μετά την ολοκλήρωση της ίδρυσης των Ταξιαρχιών θα ακολουθήσει η ίδρυση και άλλων στρατιωτικών σχηματισμών σε ολόκληρο το συριακό Κουρδιστάν.

5ος αιώνας- Ελληνικός Χάρτης της Ευρώπης από την ‘Μυστική Βιβλιοθήκη του Βατικανού’.













Σπάνια θα συναντήσει κανείς παλαιούς χάρτες της Ευρώπης ή παγκόσμιους, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί από Έλληνες και οι ονομασίες να αναγράφονται στην ελληνική γλώσσα.

Μας είναι γνωστοί οι χάρτες, που έγιναν πάνω σε πρότυπα του Πτολεμαίου, στους αναγεννησιακούς αιώνες , κυρίως, μετά το 15ο αιώνα, αλλά, είναι με λατινική γραφή και φέρουν λατινικές ονομασίες.

Ο χάρτης που παρουσιάζουμε, σήμερα, είναι ένα πολύ σπάνιο κομμάτι του βυζαντινού πολιτισμού, σχεδιασμένος λίγα χρόνια πριν αλωθεί η Κωνσταντινούπολη, από τους Οθωμανούς.

Ο Χάρτης μεταφέρθηκε στη Δύση από τους Βυζαντινούς λόγιους μετά την Άλωση της Πόλης.

Φέρει την ονομασία « Ευρώπη», είναι χειρόγραφος , και απεικονίζει τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης με το σχήμα ενός κάστρου. Στον ελλαδικό χώρο στη μορφή αυτή, σημειώνονται η Κωνσταντινούπολη και η Θεσσαλονίκη.

Αξιοσημείωτο, επίσης, είναι ότι όλες οι ονομασίες, πελάγη, κόλποι, ποταμοί, πόλεις, φέρουν ελληνικές ονομασίες όπως συνηθιζότανε την εποχή εκείνη.

Δυστυχώς η ανάλυση της φωτογραφίας δεν είναι καλή και δεν μας παρέχεται η δυνατότητα ανάγνωσης όλων των ονομάτων.

Έχει τον τίτλο « Γεωγραφία Πτολεμαίου στην Ελληνική», και φυλάσσεται στη ‘Μυστική Βιβλιοθήκη του Βατικανού’.

ΕΝΩ ΠΑΝΕ ΦΟΥΛ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΗΠΑ - ΙΡΑΝ... ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΟΜΩΣ...


Οκτώβριος 13, 2012.

Ο όγκος των συναλλαγών του Ιράν με τις Ηνωμένες Πολιτείες αυξήθηκε κατά 32 τοις εκατό» 
                                                                                                                                         
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους, οι ευρωπαϊκές χώρες, με πολλούς τρόπους εφαρμόζουν εμπάργκο στο Ιράν, ενώ συγχρόνως, κατά την ίδια περίοδο, ο όγκος των συναλλαγών με τις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 32 τοις εκατό.

Αναφορές των ιρανικών μέσων ενημέρωσης σημειώνουν ότι ο όγκος του εμπορίου μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ έχει φθάσει τα 200.600.000 δολάρια κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του τρέχοντος έτους.

Σχετικά με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, ο όγκος των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των δύο χωρών ήταν περίπου 152 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνει το  δημοσίευμα The Hellenic Information Team

(Περίεργο πράγμα αυτή η "ελευθερία της έκφρασης"...)

Απίστευτο πρωτοσέλιδο 
από τον "Ελεύθερο Κόσμο"..
Αποκαλεί πουστ...ς....τους Τατσόπουλο και Μπίστη.
Φαντάζομαι ότι δεν θα κάνουν μηνύσεις οι θιγόμενοι..επειδή είναι υπέρ της ελευθερία του λόγου..

Ή είναι μόνο όταν τους βολεύει?
Φάτε ελευθερία και “πού.....δες”


γράφει ο Δ. Ζαφειρόπουλος

Δεν μας έφτανε η ανεργία, η ακρίβεια, τα χαράτσια, τα ευρώ – και αμερικανο- λαμόγια που θέλουν να μας αγοράσουν κοψοχρονιάς, δεν μας έφταναν οι τοκογλύφοι που πίνο0υν το αίμα του τόπου και του καθενός ατομικά, έχουμε και τους κουλτουριάρηδες. 

Αυτούς που θέλουν να λένε ότι κάνουν θέατρο, ανεβάζοντας μια παράσταση στην οποία ο Ιησούς και οι μαθητές παρουσιάζονται ως ... gay. 

Τυχαίο ότι και ο σκηνόθετης είναι Αλβανός. 

Και τί έγινε, θα μπορούσε να πεί κανείς, εδώ ο κόσμος χάνεται, με την διαστροφή του κάθε Αλβανού θα ασχολούμαστε τώρα; 

Εξάλλου, οι υπερασπιστές της δημοκρατικής νομιμότητας, οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ, που βρέθηκαν έξω από το θέατρο μας είπαν ότι αυτό είναι "ελευθερία". 

Συμπερασματικά λοιπόν, επειδή υπάρχει οικονομική κρίση, δεν θα έπρεπε να έχουμε το ενδιαφέρον ή την διάθεση να αντιδρούμε εάν κάποιος προσβάλλει τα θεία. 

Πολύ δε περισσότερο εάν αυτό καλύπτεται πίσω από τον μανδύα κάποιας "ελευθερίας της έκφρασης" ή καλύτερα "ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης". 

Τα τελευταία χρόνια, αυτή η εφημερίδα, μόνη ή μαζί με τον Κωνσνταντίνο Πλεύρη, βρέθηκε δεκάδες, κυριολεκτικά, φορές στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Μηνυτές μας, διάφοροι απίθανοι τύποι που περιλαμβάνουν εβραίους, αντιρατσιστές, γύφτους εκπροσώπους της ομοφυλοφιλικής κοινότητας και διάφορους άλλους. 

Ιδεολογικοί συμπαραστάτες αυτών των κατηγόρων μας, υπήρξαν οι διάφοροι Μπίστηδες, Τατσόπουλοι, και λοιποί ευαίσθητοι που σήμερα κόπτονται για το δικαίωμα του αλβανού σκηνοθέτη (κάποιος θεός να τον κάνει...) να μπορεί να εκφράζεται καλλιτεχνικώνς, βρίζοντας την θρησκεία αυτού του λαού. 

"Έγκλημα γνώμης" οι απόψεις του "Ελεύθερου Κόσμου" και του Πλεύρη, "δικαίωμα στην έκφραση" ο εκπουστισμός μτου Χριστιανισμού.

"Ρατσισμός" το να ονοματίζεις τους γύφτους γύφτους, "ελευθερία" το να βάζεις ένα πέος να εκσπερματώνει στον Εσταυρωμένο.

"Προσβολή ιστορικής μνήμης" το να λές ότι μπορεί και να μην πέθανα 6 εκατομμύρια εβραίοι στον Β ΠΠ, "ιστορική προσέγγιση" ο "συνωστισμός" στην παραλία της Σμύρνης.

"Θρησκευτική μισαλοδοξία" το να διαμαρτύρονται κάποιοι για την παράσταση του Αλβανού, "δημοκρατική νομιμότητα" το να στέλνεις στον εισαγγελέα τους ρατσιστές. 

Τελικά, τι έιναι ελευθερία ή μάλλον ποιά ελευθερία θέλουμε; Αυτή που θα ισχύει μόνο για τους καλοπύς δημοκράτες και κουλτουριάρηδες ή αυτή που θα ισχύει για όλους όσους ενοχλούνται από τις απόψεις και τις γνώμες των άλλων; 

Μεγάλο και φιλοσοφικό το ερώτημα, αν θέλετε. 
Και απάντηση νομική, επιστημονική ή αντικειμενική δεν μπορεί να υπάρξει.

Οι μπούρδες του Βολταίρου περί "υπεράσπισης του δικαιώματος του άλλου να λέει ό,τι θέλει" είναι παραμύθια για μικρά παιδιά. Την ελευθερία την καθορίζει πάντα ο ισχυρότερος, ο νικητής, ο δυνατός πολιτικά και ιδεολογικά. 

Η ελευθερία δεν είναι αντικειμενική αλλά αποτέλεσμα σύγκρουσης διαφορετικών θελήσεων. 

Η μόνη μορφή αντικειμενικότητας, η μόνη μορφή γενικοποίησης της ελευθερίας, είναι αυτή που πηγάζει από το τι θεωρεί ως ορθό το σύνολο, η λαϊκή και εθνική κοινότητα. 

Αυτό που λέμε και χαρακτηρίζουμε ως έθιμο, ως βούληση ενός συνόλου που έχει κοινά χαρακτηριστικά. Και αυτή ακριβώς την βούληση, αυτή την γενική πίστη σε συγκεκριμένες αξίες και αλήθειες προσπαθούν να καταστρέψουν.

Πότε με την παραποίηση της ιστορίας, πότε με την εισβολή ξένω εθίμων, πότε με την προσβολή των θείων ή των ιστορικών προσωπικοτήτων. Γι' αυτό και οι"συνωστισμοί", γι' αυτό και το 1821 του Σκάι, γι' αυτό και τα τουρκοσήριαλ, γι' αυτό και ο χαρακτηρισμός ως οπισθοδρομικής και φασιστικής κάθε άποψης περί πατρίδας, θρησκείας και οικογένειας. 

Αυτές τις έννοιες θέλουν να καταστρέψουν με τον μοντερνισμό, την ελευθερία των "πούστηδων" και αντεθνικών, την εισβολή της πολυπολιτισμικότητας των μεταναστών και τέλος, ναι, με την οικονομική κρίση. 

Αφού δεν μας αποχαύνωσαν τόσα χρόνια με την ευμάρεια και τα διακοποδάνεια και είδαν ότι  υπάρχουν αντιστάσεις, τώρα θέλουν να μας διαλύσουν με την φτώχεια και το κυνήγι του μεροκάματου. 

"Με τον Νταβούτογλου θα ασχολούμαστε τώρα;" 

Αυτό αποζητούν, το σταμάτημα κάθε εθνικής αντίδρασης, την διάλυση των αντιστάσεων της ελληνικής κοινωνίας έναντι σε κάθε προοδευτικότητα, διαστροφή και διεθνισμό που θέλουν να επιβάλλουν.

Όμως δεν τους περνάει ούτε και αυτό. Επειδή έχουν ιδεολογικά απαξιώσει την ιστορία, δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν πως όσο δυσκολότερα είναι τα πράγματα, ο άνθρωπος, τόσο περισσότερο επιστρέφει στις παραδόσεις και τις αξίες. 

Όχι αυτές που του διδάσκει κάποιο προοδευτικό σχολείο, αλλά αυτές που μεταφέρει το συλλογικό υποσυνείδητο, το φυλετικό αρχέτυπο. 

Περαστικά λοιπόν σε κάθε κουλτουριάρη διεθνιστή.

www.elkosmos.gr


Τατσόπουλος - Σταυρίδης : Κορυφαίος "διάλογος"
<<Στο καλό !>>
<<Να πας να γαμηθείς!>>

Ξεσήκωσαν και ενθουσίασαν οι Πόντιοι στο ΟΑΚΑ-VIDEO




Δεν έπεφτε ... καρφίτσα, το απόγευμα του Σαββάτου στο Κλειστό Γήπεδο του Ο.Α.Κ.Α. στην Καλογρέζα, όπου περισσότεροι από 150 καλλιτέχνες και 2.000 Πόντιοι χορευτές από όλη την Ελλάδα, ξεσήκωσαν τους παρευρισκόμενους, ποντιακής και όχι μόνο καταγωγής, που παρακολούθησαν το 8ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών που με επιτυχία διοργάνωσε η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος

Στην αρχή της εκδήλωσης προβλήθηκε ντοκιμαντέρ της Ιστορίας του Πόντου, που επιμελήθηκε ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης Κώστας Γαβρά, που ανέλαβε και τη σκηνοθεσία όλης της βραδιάς.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περισσότεροι από 150 καλλιτέχνες της Ποντιακής Μούσας, περισσότεροι από 2.000 νέοι και νέες από 450 ποντιακούς συλλόγους απ' όλη την Ελλάδα, ενώ εμφανίστηκαν ο Γιώργος Νταλάρας και η Σοφία Παπάζογλου. Παρουσιαστές της εκδήλωσης ήταν ο ηθοποιός Ιεροκλής Μιχαηλίδης και η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου. Στο μουσικό μέρος, παρουσιάστηκε το έργο «Πόντος» του Πόντιου μουσικοσυνθέτη Χρήστου Κεμανετζίδη, που ξεσήκωσε τα πλήθη.

Το φεστιβάλ ήταν αφιερωμένο στον Ποντιακό Ηγεμονικό Οίκο των Γαβράδων, ο οποίος χάρισε στον Ελληνισμό διανοούμενους, καλλιτέχνες αλλά και τον Άγιο Θεόδωρο Γαβρά που τιμάται από την Ορθόδοξη Εκκλησία.

Κεντρικό σύνθημα: «90 Χρόνια Πυρρίχιος Δρόμος» για τα 90 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή και την Ανταλλαγή των Πληθυσμών καθώς επίσης και στον «δρόμο της φωτιάς» που αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν οι Πόντιοι πρόσφυγες, με τεράστια προβλήματα, δυσκολίες, απώλειες, και θυσίες.


ΚΟΥΒΑ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1962:Κέννεντι και Χρουτσόφ έπαιξαν τη τύχη του πλανήτη για 13 ημέρες κορώνα-γράμματα. Βίντεο

ΚΟΥΒΑ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1962: Η κρίση των πυραύλων 
και ο μυστικός πόλεμος των υποβρυχίων.


Ήταν 15 Οκτωβρίου του 1962, όταν ο αμερικανός πρόεδρος Τζον Κένεντι πληροφορήθηκε από τις υπηρεσίες κατασκοπίας ότι 42 σοβιετικοί βαλλιστικοί πύραυλοι με πυρηνικές κεφαλές, βρίσκονταν εγκατεστημένοι στην Κούβα και μπορούσαν μέσα σε λίγα λεπτά να πλήξουν οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ. 

Την ανάπτυξή τους είχε επιτρέψει ο Φιντέλ Κάστρο, φοβούμενος αμερικανική επέμβαση.

Τέτοια ημέρα το 1962 ξεκινά η σοβαρότερη πολεμική κρίση που έφερε το πλανήτη στα πρόθυρα μιας πυρηνικής αναμέτρησης μεταξύ ΗΠΑ και Σοβιετικής Ένωσης. 

Οι δεκατρείς μέρες που ακολούθησαν ήταν οι πιο επικίνδυνες που πέρασε η ανθρωπότητα. 



Στις 22 Οκτωβρίου ο πρόεδρος Κένεντι ανακοίνωσε ότι το αμερικανικό Ναυτικό θα επέβαλλε αποκλεισμό της Κούβας και θα προχωρούσε στην «κατάσχεση επιθετικών όπλων και συναφούς υλικού» που σοβιετικά σκάφη θα επιχειρούσαν ενδεχομένως να τα παραδώσουν στην Κούβα. 

Τις επόμενες ημέρες σοβιετικά πλοία που κατευθύνονταν προς την Κούβα άλλαξαν πορεία και απομακρύνθηκαν από τη ζώνη του αποκλεισμού.

Η κρίση κορυφώθηκε στις 27 Οκτωβρίου, όταν ένα αμερικανικό κατασκοπευτικό αεροσκάφος U2 καταρρίφθηκε στον εναέριο χώρο της Κούβας, ενώ ένα άλλο αναχαιτίστηκε πάνω από τη Ρωσία.

Η σύρραξη αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή, όταν ο σοβιετικός ηγέτης Νικίτα Χρουστσόφ δέχτηκε να σταματήσουν οι εργασίες για την εγκατάσταση των πυραύλων και να αποσυρθούν όσοι βρίσκονταν ήδη στο νησί. 

Σε αντάλλαγμα, ο Κένεντι δεσμεύθηκε ότι ουδέποτε οι ΗΠΑ θα εισέβαλαν στην Κούβα, ενώ έδωσε και μυστική υπόσχεση για την απομάκρυνση των πυρηνικών πυραύλων που είχαν εγκατασταθεί κατά το παρελθόν στην Τουρκία.

13 ημέρες που συντάραξαν το κόσμο, ο οποίος παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα κάθε κίνηση,κάθε δήλωση ,κάθε απόφαση των ηγετών των δύο υπερδυνάμεων. 



Κέννεντι και Χρουτσόφ 
έπαιξαν τη τύχη του πλανήτη για 13 ημέρες 
κορώνα-γράμματα.

Την ίδια ώρα στο βυθό του Ατλαντικού, ο υποβρύχιος πόλεμος ήταν σε εξέλιξη.

Δείτε το βίντεο που περιγράφει 
την "υποβρύχια πυρηνική αναμέτρηση"
βάλτε ελληνικούς υπότιτλους


Ο ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟ... ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ


Στα... κάγκελα βρίσκονται στον ΣΥΡΙΖΑ για τα δημοσιεύματα που «χρεώνουν» στο κόμμα απο τώρα υποψήφιους δημάρχους ανα την επικράτεια, προακλώντας εσωκομματικά προβλήματα. 

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του δημάρχου Κορινθίων Αλέκου Πνευματικού, ο οποίος μετά την απόχώρησή του απο το ΠΑΣΟΚ εμφανίσθηκε να... πορεύεται προς το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα. 

Άμεση ήταν η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ διαψεύδοντας τα συγκεκριμένα σενάρια χαρακτηρίζοντάς τα αβάσιμα. 

Στην ίδια ανακοίνωση όμως γίνεται λόγος για μια προσπάθεια «δημιουργίας ενός κλίματος, που θέλει να εμφανίζει το «βαθύ ΠΑΣΟΚ», να προσχωρεί ή να συμμαχεί με το ΣΥΡΙΖΑ», κάτι που ερμηνεύθηκε και ως... κομματική εσωτερική οδηγία. 

Πηγή : εφημερίδα Καρφί

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ "ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ" ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ:ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΑΜ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΑΤ...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΙΕΣ.



Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ "ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ" ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΚΗΝΗ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΑ 
ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ. 

ΠΡΟΣΕΞΤΕ... ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΑΜ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΑΤ...


Ο Δημήτρης Μυράτ, στο τελευταίο βιβλίο του θυμήθηκε την ημέρα εκείνη:

''Τη μέρα που ξέσπασε το Δεκεμβριανό κίνημα του'44, ήταν μια Κυριακή. Ξεκίνησα ποδαρόδρομο ώς τα Πατήσια- είχαμε συνηθίσει στην Κατοχή την έλλειψη συγκοινωνιακών μέσων- να πάω στην παράσταση του ΡΕΞ. 

Δεν είχαμε μάθει πως το πρωί στο Σύνταγμα είχε χυθεί το πρώτο αίμα. Φτάνοντας στο μακαρίτικο θέατρο 'Παπαιωάννου'' άκουσα κάτι συναδέλφους να μου φωνάζουν 

''Που πάς, δεν υπάρχουν παραστάσεις!''. 

Γύρισα πίσω,φυσικά με το ίδιο συγκοινωνιακό μέσο. Στην οδό Ιακωβίδου όπου μέναμε κι οι δυό, απάντησα την Ελένη έξω απ'το σπίτι της. Της είπα τα νέα: ''Πήγαινε κάπου να κρυφτείς, φοβάμαι μη σε βρεί κακό''. Έγινε θηρίο ανήμερο. 

Πρώτη φορά την είδα έτσι στα τόσα χρόνια της στενής μας φιλίας ''Είσαι και συ από κείνους που με λένε δωσίλογη!'', φώναξε με την κρυστάλλινη φωνή της, που δεν έχανε την μαγεία της ακόμα κι όταν ήταν οργισμένη. Δεν τόλμησα να της αντιμιλήσω. 

Λιγες μέρες πρίν, στο Θέατρο Διονύσια, της Πλατείας Συντάγματος είχε οργανωθεί από το Σωματείο των ηθοποιών μια γενική συνέλευση με σκοπό την δίκη των δωσίλογων ηθοποιών.'' (Δοσίλογους οι κομμουνιστές θεωρούσαν ΟΛΟΥΣ όσους δεν ήταν στο ΕΑΜ ή στο ΚΚΕ κι αυτό συνεπάγεται και από την σημερινή τοις ρητορική για εκείνη την περίοδο)

Άλλα άτομα από τον περίγυρό της ανησυχούσαν λίγο παραπάνω. Ο ηθοποιός Χαράλαμπος Πλακούδης της συνέστησε να μην παρουσιάζεται πολύ για να μην γίνει στόχος, ενώ ο δικηγόρος Νίκος Θηβαίος, της πρότεινε να μετακομίσει σε μια πιο ασφαλή γειτονιά-ίσως στο Κολωνάκι. Εκείνη δεν έδωσε σημασία, παρότι είχαν γίνει ήδη έξι συλλήψεις γύρω από την γειτονιά της στα μέσα του Δεκέμβρη...

Ατάραχη, απαντούσε σε όποιον την συμβούλευε να φυλαχτεί: ''Μα γιατί να φύγω; Τι έχω κάμει; Επείραξα ποτέ κανένα; Επειδή έσωσα ανθρώπινες ζωές στην Κατοχή, είναι ποτέ δυνατόν να έχω τον παραμικρότερο φόβο; 

Ας με πιάσουν, και να δούμε τι κακό έκαμα. 

Εξάλλου όταν περάσουν αυτές οι ταραγμένες μέρες, θα μου δοθεί ασφαλώς η ευκαιρία να βάλω πολλά πράγματα στην θέση τους. Θα μείνω να ξεκαθαρίσω αυτή την κατάσταση, να ιδώ τι έχουν μαζί μου. Γιατί να φύγω λοιπόν;''



Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ

21 Δεκεμβρίου, ημέρα Πέμπτη. 


Ξημέρωσε με έναν μολυβένιο ουρανό κι ένα τσουχτερό κρύο. Τη νύχτα ένα μακρινό ουρλιαχτό 
σκύλου, είχε κρατήσει την Ελένη αρκετή ώρα ξύπνια και την είχε γεμίσει ανησυχία.


Αντίθετα με την συνήθειά της, σηκώθηκε πολύ νωρίς και ετοιμάστηκε με ξεχωριστή επιμέλεια. Όχι οτι δεν το συνήθιζε, αλλά τις μέρες εκείνες μπορούσε να θεωρηθεί ίσως σα μια περιττή πολυτέλεια. 

Αφού έκανε το μπάνιο της, φόρεσε καινούρια εσώρουχα και ένα καινούριο ζευγάρι μεταξωτές κάλτσες. Όταν κατέβηκε να δεί τους δικούς της, φορούσε καφέ φουστάνι, καστόρινα παπούτσια, ένα σκουφάκι που έμοιαζε σαν αυτά που φοράνε οι καθολικοί καπουτσίνοι και γούνινο παλτό. Μετά βγήκε για ψώνια προσπαθώντας να βρεί λίγο μέλι, αλλά γύρισε άπρακτη
μιας και το πολύτιμο εμπόρευμα που αναζητούσε για την μητέρα της είχε ήδη εξαντληθεί. 

Γενικά όλη η γειτονια παρουσίαζε μεγάλη στέρηση τροφίμων. Πετάχτηκε μετά απέναντι, στην γειτόνισσά της Μπούμπα Κορυζή και της πήρε λίγους κύβους ζάχαρη από ένα δέμα του Ερυθρού Σταυρού, γιατί συνήθιζαν να ανταλλάσσουν τέτοια σπάνια επισιτιστικά ευρήματα. Θυμάται η κα Παπαληγούρα οτι φεύγοντας η Ελένη της είπε οτι θα πήγαινε στου Δημήτρη Μυράτ , συμπληρώνοντας οτι είχε το προαίσθημα πως θα την συλλάβουν.

Νωρίς μετά το μεσημεριανό φαγητό, συγκεντρώθηκαν στο σπίτι του Μυράτ. Πρίν βγεί απ'το δωμάτιο της, χάιδεψε τα βιβλία της στην βιβλιοθήκη.

-Άκουσα οτι ανατινάζουν σπίτια.
Ας καταστραφεί το σπίτι μου, φθάνει να μην πάθουν τίποτα τα βιβλία μου

Ο καπετάν Ορέστης, φαίνεται οτι ζήτησε εκείνο το απόγευμα τη σύλληψη της Ελένης Παπαδάκη. Στο γραφείο του ΕΑΜ υπήρχε ήδη μια λίστα με τα ονόματα των ''αντιδραστικών στοιχείων'' και το όνομά της ήταν μέσα, με τον προσδιορισμό ''η φιλενάδα του Ράλλη''.

Ο Κώστας Μπιλιράκης, φοιτητής Ιατρικής, ανέλαβε το καθήκον να την συλλάβει. Μην γνωρίζοντας τον ακριβή τόπο κατοικίας της, έκανε στάση στην οδό Χρυσοστόμου και ρώτησε την υπηρέτρια του κομμουνιστή δικηγόρου Μακρή, Γεωργία, πρός τα πού να κατευθυνθεί. 

Σταμάτησε έξω απ'το σπίτι της Αιμιλίας Καραβία, και αυτή τη φορά η υπηρέτρια της Μίλιας, η Αργυρώ, τον έστειλε στο διπλανό σπίτι. Βρήκε την Αικατερίνη Παπαδάκη, που εκείνη την ώρα διάβαζε στο ανοιχτό παράθυρο. 

Την ρώτησε άγρια:

-Που είναι η Ελένη Παπαδάκη;
-Δεν είναι σπίτι αυτή τη στιγμή.
-Πού είναι και τι ώρα θα γυρίσει;
-Δεν ξέρω που είναι, μα θα γυρίσει κατά τις εφτά. Μια στιγμή να ρωτήσω.
-Όχι. Κάτσε εκεί που είσαι, γιατί στην άναψα!
Βλαστημώντας και απειλώντας συνέχισε.
-Εδώ πολιτοφυλακή του ΕΑΜ! Πού είναι η Ελένη Παπαδάκη;
-Δεν ξεύρω,σας είπα. Βγήκε απ'το σπίτι. Τι συμβαίνει;

Βλέποντας τον Μπιλιράκη έτοιμο να σκαρφαλώσει στο παράθυρο, η γρια-Παπαδάκη κατέβασε απότομα το ρολό του παραθύρου. Βγήκε από το πορτάκι της κουζίνας, κι έτρεξε στο σπίτι της Καραβία για βοήθεια. 

Στην αυλή μεταξύ των δύο σπιτιών βρήκε τον Μιχαλακόπουλο.
-Βοηθήστε με κύριε. Κάποιος με κυνηγά με το πιστόλι να με σκοτώσει!
-Μήν κάνετε έτσι κυρία, κάποιον θα καταζητεί, απάντησε αυτός με απάθεια.

Ο Μπιλιράκης εμφανίστηκε και πάλι και άρπαξε την γριούλα από το μπράτσο, κραδαίνοντας το πιστόλι. Τη σκηνή είδε η νύφη της, Τεό Παπαδάκη που έτρεξε να ρωτήσει τι συμβαίνει. 

Μέσα στον πανικό της, η Τεό φανέρωσε στους ''πολιτοφύλακες''' οτι η Ελένη βρισκόταν στο σπίτι του Μυράτ. Ο Μυράτ, ήταν μέλος του ΕΑΜ, και ήλπισε οτι εκείνος θα βοηθούσε. Ο Μπιλιράκης κατευθύνθηκε προς το σπίτι του Μυράτ, ενώ ο Μιχαλακόπουλος έμεινε πίσω στο σπίτι της Καραβία, κρατώντας την γρια-Παπαδάκη, όμηρο. Πέντε το απόγευμα, ο Μπιλιράκης εισέβαλλε 
στην οικία Μυράτ. 



Οι άντρες,που έπαιζαν χαρτιά, έντρομοι σήκωσαν τα χέρια ψηλά.

-Την Ελένη Παπαδάκη! Που είναι η Ελένη Παπαδάκη; Σας συλλαμβάνω όλους, μπρός, πάμε στην Πολιτοφυλακή

Ο Βλάσσης Μακαρώνας, ήταν ο ωμός εκτελεστής της Ελένης Παπαδάκη. Πρίν γίνει ο δήμιος της Ελένης ήταν ένας μπακάλης από τους Ποδαράδες. 

Ο καπετάν Ορέστης, ήταν φυσικά ο επόπτης στο μεγαλειώδες έργο των δημίων του, Στέφανου Λιόλιου, Πέτρου Τζογανάκη, Ιωάννη 
Κουκούτση.

''Μου την έφεραν σε ταξί.'' διηγήθηκε ο Μακαρώνας. ''την είχαν στριμωγμένη οι άνθρωποι της πολιτοφυλακής. Ήταν τυλιγμένη στο γούνινο παλτό της γιατί έκανε διαβολόκρυο. ''

Μετά από την Ελένη Παπαδάκη είχαν σειρά επτά χωροφύλακες πρός εκτέλεση. Και ο αριθμός τους αυξάνονταν μέχρι το πρωί. Γι'αυτό έγιναν όλα βιαστικά. Τους κράτησαν προσωρινά στο κρατητήριο κι ύστερα ξεκίνησε η παρέλαση..

Οι μελλοθάνατοι παρήλαυναν μπροστά από τον καπεταν-Ορέστη ο οποίος τους γύμνωνε από τα πολύτιμα αντικείμενα.. Σταυρούς, βέρες, δαχτυλίδια.. 

Όταν ήρθε η σειρά της Ελένης, της αφαίρεσε δύο δαχτυλίδια και τη την ξαπόστειλε στην ομηρία. Όταν πέρασαν καμμιά δεκαριά άλλοι, του ήρθε επιφοίτηση:

-Π'ώς είπε αυτή οτι τη λένε;

Παπαδάκη; Δεν είναι αυτή που καταδίκασε το Σωματείο ελλήνων ηθοποιών;''

Κι έδωσε την διαταγή του θανάτου.

* * *

Το τέλος της άτυχης Ελένης ήτανε φοβερό.

Ο Μακαρώνας την παρέλαβε μπροστά στον Ορέστη, ο οποίος είχε διατάξει την εκτέλεση με τσεκούρι, όπως γινόταν με τα άλλα πολυάριθμα θύματα. 

Την διέταξαν να γδυθεί ενώ εκείνη είχε αντιληφθεί ότι πλησιάζει το τέλος της. Ετρεμε από το κρύο και το φόβο και κλαίγοντας τους 
παρακαλούσε. 

Εβγαλε την γούνα της την οποία παρέλαβε ο Ορέστης και όταν την διέταξε να βγάλει και τα υπόλοιπα ρούχα της αναλύθηκε σε δυνατές κραυγές απελπισίας και γόους. 


Ορμησαν τότε αφιονισμένοι πάνω της και μεσα σ’ ένα κατήφορο από προπηλακισμούς την έσυραν κοντά σε ένα ανοιγμένο λάκκο κι’ εκεί την έγδυσαν με την βία.

http://wwwaimos.blogspot.gr/2012/10/blog-post_2715.html


ΧΟΝΤΡΟ ΠΕΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΤΣΑΤΣΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΡΔΗ... 
"ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΕΣ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ"...;;;;




ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ

ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΕΜΕΙ 
ΤΗΝ ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ Χ.Α 
ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΘΕΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ!



Τα μυστικά γκάλοπ που έχουν στην διάθεση τους τα κόμματα, φέρνουν τη Χρυσή Αυγή δεύτερη πολιτική δύναμη πίσω από το ΣΥΡΙΖΑ και με διαρκώς ανοδικές τάσεις.

Τα γκάλοπ αυτά συνταράσσουν συθέμελα τα κόμματα, κυρίως διότι η Χρυσή Αυγή θεωρείται ανεξέλεγκτος για το πολιτικό σύστημα χώρος. Μεγάλο μέρος του λαού φαίνεται ότι έχει βρει διέξοδο λύση την Χρυσή Αυγή, προκειμένου να εκφράσει την αντίδρασή του. 

Η συντριπτική πλειοψηφία της κοινής γνώμης αντιτίθεται με σφοδρότητα στο κατεστημένο πολιτικό σύστημα και τις εκφάνσεις του και θεωρεί ότι η Χρυσή Αυγή προσωποποιεί την λαϊκή οργή και αγανάκτηση. 

Μάλιστα, έρχονται πιο κοντά στην Χρυσή Αυγή όσο βλέπουν ότι το πολιτικό σύστημα αφιονίζεται και καταδικάζει σύσσωμο οποιαδήποτε πρωτοβουλία της Χρυσής Αυγής. 

Όπως έκανε με την κοινωνική προσφορά του κόμματος προς τους έχοντας ανάγκη Έλληνες: το πολιτικό σύστημα και κυρίως τα κόμματα της αριστεράς προσπάθησαν να προσδώσουν ρατσιστική χροιά στην πρωτοβουλία της Χρυσής Αυγής, επειδή η προσφορά της περιοριζόταν μόνον σε Έλληνες και όχι αλλοδαπούς!

Έτσι, σιγά-σιγά βγαίνουν από το ...συρτάρι συζητήσεις ώστε να βρεθεί η φόρμουλα να τεθεί εκτός νόμου και εκτός βουλής η χρυσή Αυγή.

Να θυμίσουμε ότι στο θέμα έχει ήδη αναφερθεί ο μεγάλοτραπεζίτης Μπαρόζο ζητώντας «εάν χρειαστεί να τεθεί ακόμα και εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή».



Συγκεκριμένα τόνισε ότι "Η Κομισιόν δε θα διστάσει να αναλάβει δράση εναντίον όσων παραβιάζουν τα ανθρώπινα και θα χρησιμοποιήσουμε όλους τους μηχανισμούς που διαθέτουμε».

Προς τι όμως η απορία του πολιτικού συστήματος για το πολιτικό αυτό <<μόρφωμα>> όπως αυτή το χαρακτηρίζει ? 

Δέν είναι κομμάτι της κοινωνίας μας ?

Είναι οι ίδιοι Έλληνες, που βρίζουν χυδαία όσους δεν ταιριάζουν στην κοσμοθεωρία τους.

Είναι εκείνος ο συμπολίτης μας, ο οποίος κρυβόταν επιμελώς πίσω από τα δύο μεγάλα κόμματα επί σειρά ετών, βολευόταν ενδεχομένως με τις εξυπηρετήσεις τους και δήλωνε την πίστη του προς αυτά αλλά στην πραγματικότητα, έτρεφε για τη Δημοκρατία άσβεστη αντιπάθεια.

Είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, που δήλωνε δειλά στο παρελθόν και ολοφάνερα την τελευταία διετία, ότι η χούντα ωφέλησε τον τόπο, ο Μεταξάς ήταν ένας αληθινός πατριώτης, που είπε το «ΟΧΙ» στον κατακτητή, σε αντίθεση με τους σημερινούς «νενέκους». 

Ο ίδιος άνθρωπος νοσταλγεί με καημό εκείνα τα υπέροχα χρόνια, από την εποχή του Μεταξά έως την πτώση της χούντας, όταν ο κόσμος δεν πεινούσε και κοιμόταν με ανοικτά παράθυρα (!!!).

Είναι εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας μας, το οποίο εδώ και δεκαετίες έκρυβε τα πραγματικά του αισθήματα για τον κοινοβουλευτισμό αλλά αποκαλύφθηκε τώρα χάρη στην εν γένει κρίση, αφού δεν υπήρχε, πλέον, λόγος να κρατάει τα προσχήματα.

Τα κόμματα της Αριστεράς στα μάτια του, αποδείχτηκαν  πολιτικές φούσκες και  μετατρέπονται στα μάτια της κοινωνίας μοιραία σε αποδιοπομπαίο τράγο μιας προβληματικής κοινωνίας και ενός εξίσου προβληματικού κράτους, και από την άλλη πλευρά υπάρχει και μια Αριστερά της οποίας ένα κομμάτι δείχνει αλλεργικό στην κριτική. 

Σε μια κοινωνία, που γυρεύει απελπισμένα τρόπους επίλυσης των προβλημάτων της, αμφότερα τα ανωτέρω φαινόμενα είναι ανησυχητικά και δεν προδιαθέτουν κανένα για νηφάλιες προσεγγίσεις των προβλημάτων αυτών και, εντεύθεν, επαρκείς προτάσεις για την αντιμετώπισή τους.

ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΜΕ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΟΥΜΕ 

Γιατί δείτε τι ζητάει ο κόσμος από την Χρυσή Αυγή





σε μία φωτογραφία 





που κάνει τον γύρω του διαδικτύου